Regulamin Sklepu

Niniejszy Regulamin (dalej jako: „Regulamin”) określa warunki sprzedaży, zasady i sposób
świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego pod adresem
egraty.pl (dalej jako: „Sklep”).
I. DEFINICJE
Na potrzeby Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca
    osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów
    w Sklepie lub posiadająca Konto Klienta.
  2. Konto Klienta – indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz i
    żądanie z chwilą dokonania Rejestracji w Sklepie; Konto Klienta umożliwia
    zapisywanie i przechowywanie danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów,
    śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień oraz innych usług
    udostępnianych przez Sprzedawcę.
  3. Rejestracja – czynność faktyczna dokonana przez Klienta w sposób określony w
    Regulaminie w celu utworzenia i prowadzenia Konta Klienta.
  4. Sprzedawca – Seweryn Jasicki, Adres: Ul. Polanka 2D/2, 65-557 Zielona Góra
    NIP ………………….., REGON ………………………..
  5. Produkt – rzecz ruchoma przedstawiona przez Sprzedawcę w Sklepie, mogąca być
    przedmiotem Umowy sprzedaży.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia
    Umowy sprzedaży składane w formie elektronicznej za pośrednictwem Formularza
    zamówienia.
  7. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
    złożenie Zamówienia i zawierający dane niezbędne do jego złożenia i realizacji, w tym
    dane o Produktach objętych Umową sprzedaży i dane dotyczące sposobu dostawy i
    płatności.
  8. Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość na zasadach
    określonych w Regulaminie między Klientem a Sprzedawcą.
  9. Koszyk – usługa udostępniana każdemu Klientowi korzystającemu ze Sklepu,
    polegająca na wyświetleniu listy wybranych przez Klienta Produktów oraz szczegółów
    na temat warunków zakupu takich jak cena jednostkowa i łączna czy koszty wysyłki.
  10. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, zawierający ze Sprzedawcą umowę
    niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
    postanowienia dotyczące Konsumenta mają zastosowanie odpowiednio także do osoby
    fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej
    działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej
    osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet. Minimalne
    warunki umożliwiające korzystanie ze Sklepu to:
    a. Dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet,
    b. Zainstalowany i aktualny system operacyjny,
    c. Zainstalowana przeglądarka internetowa z włączoną obsługą języka
    Javascript,
    d. Posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (adres e-mail). [IP1]
  2. Klient jest obowiązany do korzystanie ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i
    dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw
    autorskich i praw własności intelektualnej Sprzedawcy i osób trzecich.
  3. Sprzedawca oświadcza, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną
    może się wiązać z zagrożeniem utraty poufności, dostępności i integralności danych
    Klienta w związku z nieuprawnionym działaniem osób trzecich. Z tego względu
    Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne i organizacyjne mające na
    celu minimalizację zagrożeń, w szczególności programy antywirusowe oraz zasadę
    nieujawniania osobom postronnym hasła do Konta Klienta.
  4. Informacje o Produktach podane w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia
    umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego oraz umożliwiają Klientowi
    zapoznanie się z ogólną charakterystyką Produktu przed złożeniem Zamówienia.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany oferowanego asortymentu.
    Zmiana oferty jest uzależniona w szczególności od ograniczeń w zakresie
    zaopatrzenia i dostaw, bez uszczerbku dla uprzednio złożonych Zamówień przez
    Klienta.

III. USŁUGI NIEODPŁATNE

  1. Usługi nieodpłatne świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Sprzedawca świadczy na rzecz usługobiorców drogą elektroniczną usługi
    nieodpłatne takie jak:
    a. Konto Klienta
    b. Newsletter
    c. Formularz kontaktowy
    • KONTO KLIENTA:
      • W celu utworzenia Konta Klienta, Klient musi dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
      • Rejestracja nie jest konieczna do złożenia Zamówienia w Sklepie.
      • W celu Rejestracji należy wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony na stronie internetowej Sklepu oraz wskazać dane do uwierzytelnienia. Klient zobowiązany jest do należytej ochrony danych uwierzytelniających przed nieuprawnionym dostępem, w szczególności zobowiązany jest do zachowania ich w tajemnicy i
        nieujawniania osobom trzecim.
      • Klient może dokonać Rejestracji także za pośrednictwem swojego konta
        użytkownika w serwisach zewnętrznych, z którymi integrację umożliwia Sklep.
        W takiej sytuacji Klient wyraża zgodę i poleca serwisowi zewnętrznemu, by
        udostępnił określone dane Sprzedawcy w celu założenia i autoryzacji dostępu do Konta Klienta. Po dokonaniu autoryzacji na stronie serwisu zewnętrznego,
        użytkownik zwrotnie jest przekierowany do Sklepu Internetowego, w którym
        zakładane jest Konto Klienta z odnośnikiem do konta użytkownika w serwisie
        zewnętrznym. Nazwa użytkownika do serwisu zewnętrznego oraz jego hasło nie są rejestrowane i przechowywane przez Sprzedawcę.
      • Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie potwierdzenie dokonania rejestracji na podany w formularzu adres e-mail. Z chwilą wysłania wiadomości, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta.
      • Konto Klienta świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny żądać usunięcia Konta Klienta poprzez wysłanie wiadomości do Sprzedawcy na adres korespondencyjny lub
        elektroniczny.
      • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta Klienta w przypadku jego nieaktywności w określonym czasie. W takiej sytuacji Sprzedawca powiadomi Klienta na adres e-mail podany przy Rejestracji o planowanym usunięciu Konta Klienta i umożliwi Klientowi wyrażenie sprzeciwu wobec usunięcia. Brak wniesienia sprzeciwu przez Klienta w oznaczonym czasie oznacza zgodę na usunięcie jego Konta Klienta.
    • NEWSLETTER
      • Sprzedawca umożliwia osobom zainteresowanym zapis do newslettera w celu otrzymywania od Sprzedawcy wiadomości elektronicznych na podany adres e-mail.
      • Z chwilą zapisania do newslettera Sprzedawca świadczy na rzecz odbiorcy
        newslettera usługę drogą elektroniczną polegającą na wysyłaniu wiadomości e-mail
        zawierających informacje handlowe i promocyjne.
      • Sprzedający umożliwia odbiorcy newslettera rezygnację z jego otrzymywania w
        każdej chwili poprzez złożenie stosownego oświadczenia woli.
    • FORMULARZ KONTAKTOWY
      • Usługa formularz kontaktowy polega na umożliwieniu wysłania do Sprzedawcy
        wiadomości za pośrednictwem interaktywnego formularza udostępnionego na stronie
        internetowej Sklepu.
      • Sprzedawca może zakończyć działanie formularza kontaktowego w każdym czasie bez
        podawania przyczyn i w trybie natychmiastowym.
      • Rezygnacja z usługi nieodpłatnej formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili
        i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.

IV. WARUNKI ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zamówienie w Sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Do złożenia Zamówienia nie jest konieczne posiadanie Konta Klienta.
  3. W celu złożenia Zamówienia należy dodać Produkt do Koszyka. Po dodaniu Produktu
    do Koszyka Klient może dokonać weryfikacji i modyfikacji jego zawartości.
  4. Po skompletowaniu całości Zamówienia w Koszyku, należy wypełnić Formularz
    zamówienia. W Formularzu zamówienia należy podać dane identyfikujące Klienta,
    dane kontaktowe Klienta, wskazać sposób dostawy oraz dane do dostawy, wskazać
    sposób płatności oraz dane do wystawienia faktury VAT.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia jest uprzednia akceptacja treści Regulaminu.
  6. Z chwilą, w której Klient zatwierdził swoje Zamówienie uznaje się, że świadomie
    zaakceptował warunki jego realizacji określone niniejszym Regulaminem, w tym cenę
    i obowiązek jej zapłaty.
  7. Umowa sprzedaży dochodzi do skutku po cenie, która obowiązywała w chwili
    złożenia Zamówienia. W pozostałym zakresie Sprzedawca może swobodnie zmieniać
    ceny. Ceny zawierają podatek VAT i są wyrażone w polskich złotych.
  8. Złożenie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze
    Sprzedawcą Umowy sprzedaży.
  9. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail na podany przy
    składaniu Zamówienia adres e-mail, zawierający ostateczne potwierdzenie
    wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Umowę sprzedaży traktuje się jako
    zawartą z chwilą wysłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail, o której mowa w
    zdaniu poprzedzającym.
  10. Zawierając Umowę sprzedaży ze Sklepem i akceptując postanowienia Regulaminu,
    Klient wyraża zgodę na wystawianie i udostępnianie faktur przez Sklep w formie
    elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta w Formularzu zamówienia,
    zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
    usług (Dz. U. z 2004 r. nr 54 poz. 535 ze zm.).[IP2]
  11. Klient ma prawo do odwołania zgody wyrażonej na udostępnianie faktur w formie
    elektronicznej, w tym celu Klient powinien wnieść pisemny sprzeciw na adres
    korespondencyjny lub elektroniczny Sprzedawcy. W takim wypadku Sprzedawca
    przekaże Klientowi fakturę w wersji papierowej na adres korespondencyjny wskazany
    w formularzu Zamówienia.
  12. W przypadku braku możliwości realizacji części Zamówienia, po zawarciu Umowy
    sprzedaży, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi Klienta o tym fakcie, pozostawiając
    mu decyzję o sposobie o sposobie dalszej realizacji Zamówienia tj. a) Klient może
    zadecydować o anulowaniu całego Zamówienia i odstąpić od zawartej Umowy
    sprzedaży; b) może zadecydować o częściowej realizacji Zamówienia i odstąpić od
    Umowy sprzedaży w części dotyczącej Produktów niedostępnych; c) może
    podtrzymać żądanie wykonania Umowy sprzedaży.
  13. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    • a. Podawania w udostępnionych przez Sklep formularzach wyłącznie
      prawdziwych i aktualnych danych,
    • b. Niezwłocznego aktualizowania danych podanych Sprzedawcy, w
      szczególności w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne dla prawidłowej
      realizacji Zamówienia,
    • c. Terminowej zapłaty ceny,
    • d. Terminowego odbioru Produktów.

V. DOSTAWA

  1. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej pod adres
    wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Koszty dostawy zależą od wybranego przez Klienta sposobu dostawy i są doliczane
    do cen nabytych Produktów.
  3. Dostępne aktualnie metody oraz koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi
    w zakładce „Koszty Dostawy” w Sklepie oraz każdorazowo na podstronie danego
    Produktu, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową
    sprzedaży.
  4. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską, pocztową lub za
    pośrednictwem dostawy do Paczkomatu lub Punktu odbioru – według wyboru
    Klienta.
  5. Termin realizacji Zamówienia wraz z dostawą wynosi od 1 do 30 dni licząc od dnia
    zawarcia Umowy sprzedaży (dla Zamówień realizowanych za pobraniem) lub od
    momentu zaksięgowania wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego (dla Zamówień
    opłaconych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych)
    przy czym Sprzedawca dołoży wszelkich starań, by Zamówienie zostało zrealizowane
    i dostarczone w najkrótszym możliwym terminie.
  6. Przy przesyłce kurierskiej zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności
    kuriera. W przypadku uszkodzenia bądź ubytku należy odmówić odbioru przesyłki i
    bezzwłocznie spisać protokół reklamacyjny zawierający wszystkie zastrzeżenia
    odnośnie stwierdzonej nieprawidłowości i przesłać na adres elektroniczny Sklepu.
  7. Przy przesyłce do Paczkomatu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, ubytku paczkę
    należy pozostawić w skrytce lub udać się do najbliższego punktu InPost w celu
    spisania protokołu szkody. Następnie należy niezwłocznie poinformować Sklep o
    zaistniałej sytuacji i w sposób jasny i szczegółowy opisać wszelkie nieprawidłowości
    w drodze mailowej na adres elektroniczny Sklepu.

VI. PŁATNOŚCI

  1. Ceny Produktów podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki wraz
    z podatkiem VAT, bez kosztów dostawy.
  2. Klient jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą sumą ceny zakupu Produktów
    powiększoną o koszty dostawy.
  3. Klient ma możliwość uiszczenia ceny poprzez płatność za pośrednictwem systemu
    Przelewy24.
  4. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z
    zawartej Umowy sprzedaży w czasie 90 minut od potwierdzenia zgodności
    zamówienia, jeżeli wybrał formę przedpłaty. Jeżeli Klient nie dokona płatności za
    Zamówienie we wskazanym terminie, Zamówienie zostanie anulowane, o czym
    Sprzedawca poinformuje Klienta w formie wiadomości e-mail.
  5. Sklep ma prawo wstrzymać lub anulować realizację Zamówienia i/lub dostawy,
    niezależnie od rodzaju i stopnia zaawansowania realizacji, w przypadku braku zapłaty
    lub częściowej zapłaty należności przypadających od Klienta, w przypadku incydentu
    związanego z płatnością, oszustwa lub próby oszustwa w związku z korzystaniem ze
    Sklepu.

VII. PRZEDSPRZEDAŻ („PRE-ORDER”)

  1. Klient ma prawo do Zamówienia Produktu przed datą jego premiery po specjalnej
    cenie zanim Sprzedawca wejdzie w jego posiadanie w ramach przedsprzedaży
    (również jako „pre-order”).
  2. Produkty objęte przedsprzedażą są wyraźnie oznaczone w Sklepie wraz ze
    wskazaniem daty ich premiery.
  3. Wysyłka zamówionych Produktów rozpocznie się od dnia premiery zgodnie z
    kolejnością składania Zamówień.
  4. W przypadku zmiany daty premiery, Sprzedawca przekaże informacje Klientowi na
    adres elektroniczny wskazany w Zamówieniu, dając mu prawo do odstąpienia od
    Umowy sprzedaży bądź zaakceptowania nowych warunków. W przypadku braku
    informacji zwrotnej o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w ciągu 14 dni, Umowę
    sprzedaży uznaje się za zawartą z nowym terminem realizacji.

VIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży, bez podania przyczyny,
    w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu przesyłki z zastrzeżeniem sytuacji
    określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument ma obowiązek
    poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego w formie pisemnej i wysłanego pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument
    przekazał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od
    Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. W ramach informacji o
    odstąpieniu od Umowy zaleca się przekazanie dodatkowych informacji, które ułatwią
    identyfikację przesyłki.
  4. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym i nienoszącym śladów
    użytkowania oraz w oryginalnym opakowaniu firmowym. Konsument ponosi
    odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego Produktu będące wynikiem
    korzystania z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Konsument dostarcza zwracane przedmioty na wskazany przez Sprzedawcę adres na
    własny koszt.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie
    później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania
    terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument ponosi
    bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwotę
    równa wartości kupionych przedmiotów. Zwrot płatności zostanie dokonany przy
    użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w
    pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
    Konsument nie ponosi kosztów zwrotu płatności.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta
    do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta
    dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    IX. RĘKOJMIA
  9. Sprzedawca zapewnia Dostawę Produktu pozbawionego wad fizycznych i prawnych.
    Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną
    lub prawną (rękojmia).
  10. Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu, powinien poinformować o tym fakcie
    Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą
    lub składając oświadczenie stosownej treści.
  11. Wszelkie reklamacje związane z Produktem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient
    może składać w formie pisemnej na adres korespondencyjny lub elektroniczny
    Sprzedawcy.
  12. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących informacji:
    okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty
    wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową
    sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży
    oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
  13. Podanie wskazanych wyżej informacji i okoliczności ułatwi sposób procesowania
    reklamacji. Informacje te mają jednak formę jedynie zalecenia i nie wpływają na
    skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  14. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do
    jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  15. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje
    się do reklamacji Produktu lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży
    zgłoszonej przez Klienta.
  16. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie
    do zgodności z Umową sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez
    Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem
    doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych
    kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  17. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszty reklamacyjne pokrywa
    Sprzedawca, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Produktu do
    Sprzedawcy, jak i ponownego odesłania go do Klienta przez Sprzedawcę.

X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klienta Sprzedawca przetwarza w celu:
    a. Świadczenia usług nieodpłatnych,
    b. Realizacji Zamówienia,
    c. Obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za
    pośrednictwem Sklepu Umowami sprzedaży.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce
    Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin i jego zmiany dostępne są w Sklepie w formacie, który umożliwia
    pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert,
    promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw
    nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed
    dokonaniem zmiany.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do
    Umów sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin
    obowiązujący w dacie zawarcia umowy. W odniesieniu do umów o charakterze
    ciągłym (np. o prowadzenie Konta Klienta), zmieniony Regulamin wiąże Klienta,
    jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 i 384[1] Kodeksu cywilnego, tj. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
    przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu.

Shopping Cart
Scroll to Top